التخطي إلى المحتوى
لاعب توتنهام يقترب من الدوري الهولندي 
Tottenham Hotspur's Colombian defender Davinson Sanchez (3rd R) celebrates with teammates after scoring their second goal during the English Premier League football match between Tottenham Hotspur and Norwich City at Tottenham Hotspur Stadium in London, on December 5, 2021. (Photo by Daniel LEAL / AFP) / RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No use with unauthorized audio, video, data, fixture lists, club/league logos or 'live' services. Online in-match use limited to 120 images. An additional 40 images may be used in extra time. No video emulation. Social media in-match use limited to 120 images. An additional 40 images may be used in extra time. No use in betting publications, games or single club/league/player publications. /

أكدت الصحافة أن لاعب توتنهام هوتسبير ستيفن بيرجوين مستعد للذهاب على سبيل الإعارة إلى أياكس في فترة الانتقالات الشتوية في يناير.

في بودكاست دي تليخراف ، قال الصحفي الهولندي مايك فيروي إن أياكس مستعد لاستبدال اللاعب البالغ من العمر 24 عامًا كبديل محتمل لديفيد نيريس ، الذي قد يكون في طريقه للتخلي عن بطل الدوري الهولندي.

Bergwijn ، التي اشترت 27 مليون يورو في يناير من العام الماضي.

كما فقد مكانه في تشكيلة هولندا ليورو 2020 بعد مواجهة جوزيه مورينيو في النصف الثاني من الموسم الماضي للحصول على كرة قدم منتظمة مع الفريق الأول.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *